STEM – урок

STEM – урок – це найкращий спосіб допомогти сучасним учням уже завтра стати новаторами, цілеспрямованими, творчими та вмілими спеціалістами. А структурні компоненти педагогічної майстерності вчителя розвиваються через упровадження STEM – навчання, на застосуванні нових методичних підходів на уроках , в тому числі з хімії . Тож при підготовці матеріалів на конкурс , я зробила акцент на структурі STEM- уроку, ролі інтегрованого навчання на формування в учнів цілісного системного світогляду.

При дистанційному навчанні важливу роль у STEM – уроках відіграють онлайн – ресурси : через QR – коди зaходимо на онлайн – сервіси та виконуємо інтерактивні вправи, складаємо хмару слів, працюємо у віртуальній лабораторії чи створюємо моделі молекул.