ВЕРНІСАЖ ПЕДАГОГІЧНИХ ІДЕЙ ТА ЗНАХІДОК

Творчий учитель – це «діамант», який осяває душу всіма гранями свого педагогічного дару,
який плекає дитину на засадах добра, формуючи інтелектуальну еліту суспільства. Але щоб стати «діамантом», потрібна наполеглива й систематична праця.

Головним показником творчої діяльності педагога є наявність педагогічних знахідок, ідей, що згодом утворюють педагогічний досвід. Перспективний педагогічний досвід визначає зміст освіти, істотно впливає на форми і методи, організаційну структуру освітнього процесу.

27 березня свій педагогічний досвід презентували вчителі і вихователі ліцею, які атестуються в 2024 р. Спостерігаючи за учасниками вернісажу, ми бачили впевнених у своєму професіоналізмі людей, особистостей, відкритих до самоосвіти, які шукають нове й цікаве, миттєво реагують, швидко вчаться, легко спілкуються з колегами та учнями, людяних і веселих, готових прийти на допомогу іншому – чи то колезі, чи то учневі.

Як кажуть у народі, щасливого може виховати тільки щасливий. Перефразувавши, можна сказати, що творчого учня може виховати тільки творчий педагог. Кількість знань не робить людину розумною. Мета освіти не знання, а дія, що базується на знаннях. Слід вивчати досвід найкращих і накопичувати власний, бо головний вихователь – життя, перший вихователь – родина, справа вчителя – пов’язати перше з другим і додати щось своє. Мудрий філософ Конфуцій з цього приводу у свій час зауважив: «Любіть роботу, яку ви виконуєте, і тоді у вас не буде жодного робочого дня».