Нова українська школа (НУШ)

Нова українська школа – простір освіти для сучасних українців

Матеріально – технічне забезпечення НУШ

          З розвитком новітніх технологій у сфері навчання з’явився дуже широкий вибір обладнання, яким повністю можна забезпечити навчальні класи і створити атмосферу, яка буде зацікавлювати учнів та зробить навчальний процес захоплюючим та яскравим для кожного з них. Не менш важливим в цьому процесі відіграє якісно оформлений кабінет, що надасть маленькому школяру натхнення та занурить його у навчальну атмосферу отримання нових знань. Перші класи, створені у КЗ СОР Глухівському ліцеї-інтернаті з посиленою військово-фізичною підготовкою, оснащені всім необхідним для розвитку пізнавальної сфери дитини, яка тільки вчиться рахувати і читати, пізнавати щось нове. Саме тому, кабінети 1-А та 1-Б класів забезпечені комп’ютерним обладнанням, пристроями для навчання, сучасними меблями та дидактичними матеріалами з мовно-літературної, іншомовної, математичної, природничої, технологічної, інформативної, соціальної та здоров’язбережувальної, громадянської та історичної, мистецької освітніх галузей (на придбання дидактичного матеріалу для 1-х класів було витрачено 240.000 гривень та на оснащення класів меблями та оргтехнікою – 260.000 гривень).

Початкова школа є дуже важливим етапом у розвитку дитини. Саме тут закладається основна база формування навчальних навичок. Тому важливо оформити кабінети таким чином, щоб дітям було комфортно і цікаво. Необхідно правильно поєднати навчальні та ігрові елементи, щоб полегшити процес отримання нових знань і мотивувати дітей на продовження навчання. Все це можливо здійснити за допомогою сучасного обладнання і грамотного оснащення навчального класу.

ФОРМУЛА НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

Наскрізне застосування інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі та управлінні закладами освіти і системою освіти має стати інструментом забезпечення успіху нової української школи. Запровадження ІКТ в освітній галузі має перейти від одноразових проектів у системний процес, який охоплює всі види діяльності. ІКТ суттєво розширять можливості педагога, оптимізують управлінські процеси, таким чином формуючи в учня важливі для нашого сторіччя технологічні компетентності.

НОВИЙ ОСВІТНІЙ ПРОСТІР

Нова українська школа. Презентація освітнього простору початкових класів

Вимоги до  шкільних меблів для  Нової  української  школи

Впровадження нового освітнього простору #НОП

Державний стандарт початкової освіти

Закон про освіту

Інструкціїї щодо заповнення класного журналу для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів

Лист-роз’яснення щодо застосування окремих положень Інструкції з діловодства у закладах загальної середньої освіти

Щодо скороченої тривалості уроку для учнів початкової школи

Про затвердження порядку зарахування, відрахування та переведення учнів до державних та комунальних закладів освіти для здобуття повної загальної середньої освіти

Щодо вивчення у закладах загальної середньої освіти навчальних предметів у 2018-2019 н.р.

Щодо типових освітніх програм для 2-11 класів

Про затвердження Примірного переліку засобів навчання та обладнання навчального і загального призначення для навчальних кабінетів початкової школи

Про затвердження Методичних рекомендацій щодо організації освітнього простору Нової української школи

Про затвердження Методичних рекомендацій щодо використання у 2018 році коштів освітньої субвенції для придбання засобів навчання та навчального обладнання для кабінетів української мови в закладах загальної середньої освіти з навчанням мовами національних меншин

Про затвердження типової освітньої програми закладів загальної середньої освіти I ступеня

Про затвердження методичних рекомендацій щодо адаптаційного періода для учнів першого класу у Новій українській школі

Організація та зміст освітньої діяльності в початковій школі

Типова освітня програма початкової освіти

Типова освітня програма для закладів середньої освіти

Професійний стандарт “Вчитель початкових класів закладу загальної середньої освіти”

Методичні рекомендації

Рекомендації

Макети зображень

МЕТОДИЧНИЙ ПОСТУП ДО НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ

КОНЦЕПЦІЯ реалізації державної політики у сфері реформування загальної середньої освіти “Нова українська школа”на період до 2029 року

Новий освітній простір

            Один із викликів на етапі втілення Нової української школи є якісне матеріально-технічне забезпечення, адже в нових класах має бути комфортно й приємно навчатися нашим першокласникам. Для створення нового освітнього простору першокласників КЗ СОР Глухівського ліцею – інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою було придбано, окрім дидактичного матеріалу, сучасні меблі, зокрема зручні одномісні парти, що відповідають важливим критеріям: безпечність, міцність, відповідна кольорова гама, розміри та вага, а також естетичність… Одномісні, кольорові парти передбачені програмою Нової Української Школи, їх легко відрегулювати за зростом дитини та попередити сколіоз.  Нові парти мають сучасний дизайн, вони із заокругленими краями для зручності та безпеки кожної дитини.

З повагою вчитель 1-Б класу ліцею-інтернату

«РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ»

„ Життя – вічна наука”, – говорить народна мудрість. Реалії сьогодення ще раз підтверджують це. Великі соціальні зміни впливають на школу, вчителя і ставлять перед ними завдання нового змісту. Учитель НУШ повинен створити оптимальні умови для розвитку і навчання особистості, яка здатна втілювати оригінальні ідеї, критично мислити, приймати нестандартні рішення.

Навчитися критично мислити мали змогу паняночки 1-Б класу КЗ СОР Глухівського ліцею – інтернату з посиленою військово – фізичною підготовкою під час уроку «Навчання грамоти». У ході уроку «Закріплення вмінь писати вивчені букви, слова і речення із вивченими буквами»  учителем був використаний метод «Кубування», що передбачає використання кубика з написаними на кожному його боці типом запитання.

Кубування є методом навчання, який полегшує розгляд теми з різних сторін. Дуже важливо «Кубик Блума» застосовувати до того, що вже добре відомо учням. Вирішальна мета цієї технології – навчити дітей творчо застосовувати набуті знання на практиці. Звісно, навчити творчості майже не можливо, але можливо створити умови для формування критичного мислення, розвитку зв’язного мовлення.

Школа для дитини: творімо її разом!

            Ми живемо в часи великих змін. Відбувається стрімкий розвиток науки і техніки. Та головне — зростають нові діти. Вони потребують іншої освіти. Мета кожного вчителя знання і мудрість дарувати дітям, нести прекрасне світло доброти.

Вчителі початкових класів Комунального закладу Сумської обласної ради – Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою навчають, виховують і готують юне покоління до успішної реалізації себе в майбутньому.

Ми прагнемо створити середовище, у центрі якого стоятиме особистість дитини, її потреби й інтереси. А для цікавого навчання учнів освітній заклад придбав нові меблі, сучасну техніку і все необхідне обладнання для перших класів відповідно до вимог Нової української школи.

Щиро дякуємо і бажаємо кожній дитині – світло знань, кожній дитині – світло любові, віру в сили свої без вагань, як запоруку щасливої долі!

Даруєм дітям  лиш найкращі почуття!

                                                           Учителі, що задоволені життям.

З повагою Ткаченко Любов Олексіївна