ДИСТАНЦІЙНА ОСВІТА

На виконання Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб», Постанови Кабінету Міністрів України від 11 березня 2020 року № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу   СОVID-19», розпорядження Сумської обласної державної адміністрації від 25.02.2020 №74-0 Д «Про затвердження регіонального плану заходів щодо недопущення занесення та поширення на території Сумської області гострої респіраторної хвороби, спричиненої коронавірусом 2019-пСоV», наказів ліцею-інтернату від 03.09.2020 р. № 97-ОД “Про затвердження алгоритму дій у разі надзвичайної ситуації, пов`язаної з реєстрацією випадків захворювання на ГРЗ та коронавірусну хворобу (COVID) серед персоналу та здобувачів освіти” з метою недопущення виникнення епідемії грипу та гострих респіраторних захворювань, розповсюдження захворюваності серед учасників освітнього процесу ліцею-інтернату встановлено порядок організації освітнього процесу в освітньому закладі за допомогою технологій дистанційного навчання.

1. Для реалізації процесу дистанційного навчання вчителі-предметники використовують такі технології:

– 1-4-ті класи – веб-сервіс Classroom, програма Zoom, а також через мобільний зв’язок Messenger, Viber ( проведення індивідуальних консультацій з батьками та здобувачами освіти);

– 5-9-ті класи – використання платформи Office 365, що включає програму Microsoft Teams, веб-сервіс Classroom, програма Zoom, а також Messenger, Viber, Telegram (проведення індивідуальних консультацій зі здобувачами освіти в асинхронному режимі);

– 10-11-ті класи – використання платформи Office 365, що включає програму Microsoft Teams, веб-сервіс Classroom, програма Zoom, а також Messenger, Viber, Telegram (проведення індивідуальних консультацій зі здобувачами освіти в асинхронному режимі), персональні блоги педагогів та E-mail.

2. Педагогічні працівники на час дистанційного навчання здійснюють:

1) спілкування зі здобувачами освіти шляхом передачі відео-, аудіо-, графічної та текстової інформації у синхронному або асинхронному режимі;

2) виконання практичних і лабораторних робіт, передбачених навчальними програмами, здійснювати в асинхронному режимі з використанням відповідних віртуальних тренажерів і лабораторій.

На сайті закладу освіти є посилання на технології дистанційної організації освітнього процесу для кожного класу.