СЕМІНАР-ПРАКТИКУМ «ІНТЕГРОВАНІ УРОКИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ЯК СУЧАСНА ФОРМА НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ»

У рамках тижня атестації 03.12.21 року методистом ліцею-інтернату Кабановою Наталією Петрівною було проведено семінар-практикум. Наталія Петрівна вміло сплела асоціативне мереживо від теоретичного матеріалу до  цікавих творчих завдань. Учителі початкових класів детально розібрали поняття «інтеграція», розширили власні уявлення про структуру та вимоги до інтегрованого уроку й зрозуміли переваги, доцільність і важливість проведення таких уроків.

          Практична робота семінару була спрямована на відокремлення поняття «інтегрований урок» та «урок з використанням міжпредметних зв’язків», презентацію групової роботи вчителів від народження інтегрованого уроку до складання ментальної карти. Родзинками засідання були вправи критичного мислення: «Дерево очікувань», «Учительський досвід», «Асоціації», «Очі бояться, а руки роблять». І на завершення семінару-практикуму методистом Кабановою Н.П. було підготовлено методичні рекомендації щодо проведення інтегрованих уроків та роздано інформативні буклети.