«Я крапля в океані, що змінить Україну»

Під таким девізом пройшов «Магічний урок доброчесності» в 7-А класі.Учні працювали в парах, аналізуючи запропоновані ситуації, обґрунтовували власну позицію щодо позитивних та негативних вчинків людей.Робота в групах передбачала пофантазувати над питаннями: «Чи відбувся б футбольний матч, якби не існувало правил гри в футбол?» та «Як відбувався б рух дорогами міста без правил дорожнього руху?». Учні зробили висновки, що потрібно поважати правила та розуміти безвідповідальність їхнього не дотримання. Якщо ж хтось порушив правила – людина не повинна це повторювати, а діяти відповідно до власних цінностей та переконань.В основній частині уроку (сторітейлінгу) обговорювалася історія про учнів-чарівників Магічної школи. Семикласники дійшли спільної думки, що дотримуватися правил героїв історії, як і всіх людей, спонукає така риса, як доброчесність. Тож, за допомогою «Хмаринки слів» учні дали визначення, що «Доброчесність – це чинити правильно навіть тоді, коли тебе ніхто не бачить». Працюючи в групах, учні обговорювали ситуації та пропонували варіанти власних дій. А наприкінці уроку вони долучилися до проєкту Майдану «Крапля в океані», та створювали власні «Краплі-слогани»: см «У кожній краплі – сила океану», «Я відповідаю за те, що буде завтра», «Робити правильні вчинки – це доброчесність», «Бути доброчесним – це круто!».

Класний керівник 7-А класу Шилова Наталія.

Використані джерела інформації: «Методичні рекомендації щодо організації та проведення «Тижня доброчесності» у закладах середньої, професійної та професійно-технічної освіти». Національне агенство з питань запобігання корупції. Київ 2021