Хто мешкає у старому пеньку?

У основі методу проектів лежить розвиток пізнавальних навичок учнів, умінь самостійно конструювати свої знання, умінь орієнтуватися в інформаційному просторі, розвиток критичного мислення.

    Так, ліцеїсти 2-А класу та паняночки 2-Б  класу КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з посиленою військово-фізичною підготовкою  на уроці «Я досліджую світ» працювали над проектом «Хто мешкає у старому пеньку?». Учні провели дослідження в природі, відшукали біля школи старий пеньок і за допомогою лупи із захопленням розглядали, хто у ньому живе.  Потім діти з інтернету  дізналися більше про його мешканців: мураху, ківсяка, клопа-черепашку, мокрицю, опеньки, трутовика та багато інших.

  А на уроці « Дизайну та технології», діти виготовили  макет старого пенька, застосовуючи технології ,які їм до вподоби.

  Беручи участь у проектній діяльності, вихованці не тільки здобувають і застосовують знання, а й розвивають комунікативні навички, навички самоконтролю, самооцінки, творчі здібності.