Використання елементів STEM-освіти на уроках в НУШ

У сучасній системі STEM-освіти змінюється роль вчителя та учнів. Вчитель виступає менеджером і консультантом, а учні – дослідниками. Такі уроки забезпечують розвиток критичного мислення, формування математичних компетенцій, вміння проводити досліди, спостереження, обробляти отримані результати.

Відчути себе дослідницями, повторити вивчений матеріал з математики, я досліджую світ та навчитися початково – технічному моделюванню мали змогу паняночки 3-Б класу КЗ СОР Глухівського ліцею –інтернату з посиленою військово – фізичною підготовкою під час уроку «Дизайн і технології». У ході уроку дівчатка створили рухому іграшку «Веселе жабенятко» з підручних матеріалів.

Такі уроки пробуджують цікавість до науки й техніки в майбутніх винахідників-науковців.