ЩО ТАКЕ РЕКЛАМА?

Перші згадки про рекламу відомі ще зі стародавніх часів. До винаходу друкарського преса товари рекламували за допомогою голосових оголошень. З появою книжок, телебачення та інтернету реклама стала розповсюджуватись швидкими темпами і тепер дуже впливає на наше життя.

          Дізнатися більше про рекламу та анонс мали змогу паняночки 3-Б класу КЗ СОР Глухівського ліцею – інтернату з посиленою військово – фізичною підготовкою під час уроку «Я досліджую світ». У ході уроку дівчатка дізналися, що найбільшу групу рекламованих товарів складають продукти харчування. Учениці придумали власну рекламу відомих товарів та зробили висновок, що рекламодавці часто застосовують прийом під назвою «ефект емоційності». Цей та інші прийоми підштовхують споживачів здійснювати покупки.