Інтегрований урок – шлях до цілісного сприйняття учнями навколишнього світу

21 лютого до панянок 9-Б класу на урок алгебри завітала учитель біології Шилова Наталія Василівна. На уроці йшла мова про «прогресію» – явище без перебільшення унікальне. Цікава прогресія не лише своїми математичними властивостями, а й широким використанням за межами математики. На уроці дев’ятикласниці розв’язували задачі, які ілюструють застосування прогресії у інших науках, зокрема у біології.
Наталія Василівна познайомила учнів з поняттям біологічного прогресу, що лежав в основі еволюції органічного світу. Також було зазначено, що англійський економіст Томас Мальтус вважав: причиною голоду в людському суспільстві є невідповідність між стрімким зростанням народонаселення, що відбувається у геометричній прогресії, та можливостями виробничих ресурсів людства, що зростають лише в арифметичній прогресії. Подібна ідея лягла в основу еволюційної теорії Чарльза Дарвіна. Наприкінці свого виступу Наталія Василівна процитувала англійського фізика-математика Роджера Пенроуза, який стверджував, що «всі ми найдрібніші частинки світу, повністю керованого дуже точними математичними законами».
Ірина Михайлівна звернула увагу, що прогресії також виражають закони деяких фізичних явищ, мають застосування у банківській справі, будівництві, архітектурі та навіть у мистецтві. Панянки отримали позитивні враження та нові знання від незвичайного уроку.
На уроці були присутні заступник директора Кострова Любов Олександрівна, учителі математики Никоненко Зоя Олексіївна та Цигикал Юлія Сергіівна.

Add a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *