Лепбук – новітній спосіб організації учбової діяльності

Може, маленька дитина повторює те, що було вже зроблено, створено іншими людьми,

але якщо це діяння – плід її власних зусиль, –

вона – творець; її розумова діяльність – творчість»

В. О. Сухомлинський

Уроки природознавства у паняночок 3-Б класу КЗСОР Глухівського ліцею-інтернату з військово-фізичною підготовкою передбачають види діяльності учнів, що задовольняють природні потяги дитини до дослідництва і висновків,  вияву своїх творчих здібностей. Ці види діяльності реалізовуються через систему різних завдань.

Одним із таких завдань є створення лепбуку.  Лепбук – новітній спосіб організації учбової діяльності з молодшими школярами. Це гра, творчість, пізнання і дослідження нового, повторення і закріплення вивченого, систематизація знань і просто цікавий вид спільної діяльності учителя та учнів, батьків і дитини. На уроках природознавства дівчатка створювали лепбуки на тему: «Що таке енергія?», «Рослини», «Птахи», «Комахи», «Риби».

 Це цікаво, весело і корисно. Лепбуки допомагають швидко і ефективно шукати та засвоювати нову інформацію і закріплювати вивчене в цікаво-ігровій формі. Діти вчаться встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, використовувати збережені дані.

Add a Comment

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *